sjuklingar..

såklart skulle vi bli sjuka nu också, mitt upp i allt annat. igår blev det en tripp in på sjukhuset efter lite missförstånd på dagis eller vad man ska kalla det. zion åt en macka på mellis och fick prickar, började svälla runt ögonen och öronen. aningen hes också vilket gjorde mig mer orolig så vi fick skjuts in av faster maria, det visade sig vara på den lugna sidan eftersom toppen på reaktionen redan hade varit men klart man blir orolig! han fick lite medicin plus att dom skrev recept på medicinen vi kan ha hemma så att vi slipper åka in fler gånger då han råkar få i sig något med mjölk i och det känns väldigt bra att få ha det hemma då jag inte alltid har bil och hans bilstol ibland är ute och far. idag är han fortfarande lite svullen om ögonen men det lägger sig nog under dagen.
som vanligt charmade han all personal inne på akuten och dom sjuksköterskor vi inte hade kom ändå in för att säga hej och när vi gick stog ca 7-8 stycken och vinkade av honom haha. det är min grabb det!
.
idag ska vi nog bara ligga hemma och kurera oss, hoppas att det inte blir värre med förkylningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0