TRAGISKT

jag fattar verkligen inte. igår fick jag ett sms som jag ville kolla upp. varför vet jag inte, för det är helt sjukt att man kan bli intresserad av en sån här grej och jag skäms ens att säga det. men iallafall så fick jag veta om en snubbe hängt sig live och i en tråd på flashback hade han skrivit ut vem han var och att han helt enkelt skulle ta livet av sig och kände det inte jobbigt eller så vad det verkade som med sina smilegubbar osv.. ja, ni kanske har läst detta i tidiningen idag, jag vet inte om media tar upp sånt här. men iallafall.. jag blir så arg på dom människor som gör det roligt, dom som tagit en bild från sändningen och skrivit ...."just hanging" idioter. galet vad jag tycker synd om denna kille. folk satt och peppade och hejade på honom innan han genomförde det. jag tappar verkligen ord. idag ångrar jag att jag såg på videon som nu är borttagen tack och lov, men jag kunde inte fatta att det var sant.. hur ofta händer något sånt här liksom.. har nu spenderat några timmar idag och läst igenom folks kommentarer, och vissa.. är helt otroligt korkade alltså. hur kan man skriva så elakt, och hur kan man visa så sjukt lite respekt mot hans vänner, familj m.m..
men nu hoppas jag verkligen att detta var det han ville och att det inte bara var ett rop på hjälp, för nu är han på andra sidan. må du vila i frid marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0