tusen..

tack för tipset om photoscape, nedladdning pågår!
jisses så många projekt och grejer som jag försöker bolla med samtidigt nu. det är stickning, löshår ska sättas på tjejer, scrapbooking, pärlor m.m, zions rum, af och söka arbete. jag står upp fortfarande men lär ligga innan denna vecka är slut.
helgen var relativt lugn, hängde med lina i fredags och gjorde inte allt för mycket, vi gottade oss i att vi inte behövde må dåligt imorgon som alla andra som var ut. ja det var väl det. lördagen var jag med jon, vi var in till birsta och skulle egentligen på drakborgen men det var så mycket folk så vi vände vid kassan, förstår ni hur jobbigt det var att gå ut med zion igen, så ledsen han blev.. det skar i mitt lilla mammahjärta. men vi åkte istället på toys r us och köpte honom en snygg bilmatta i såna delar typ som ett pussel. stötte också på pappa och småsyskonen där. söndag så tjatade jag upp jon ur sängen för det kliade i kroppen.. jag ville göra något och lagomt en stund innan så ringde lina så vi bestämde oss för att hälsa på dom över dagen. lilla mille hade vuxit sig lite större, riktigt fin liten kille det där. synd att jag inte har laddaren till min kamera annars hade det knäppts väldigt mycket bilder att lägga upp. zion var så snäll med sin kusin när han var ledsen så hämtade han nappen hela tiden.
idag har jag hunnit med städning och sytt fast microringarna till tjejen som kommer idag. zion ska sova en stund nu och då blir det lite pärlor och scrapbooking. ja, så blir det.
later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0