-

skallebank skallebank skallebank-bank-bank, bank.....
nu har jag suttit som en dåre och sökt jobb alltså. det är inte bara pengar jag tänker på, det är just det här.. tanken på att sitta i min lägenhet själv där det är tyst och jävligt. nej. jag vill ut och göra någonting och det nu! jag skulle kunna jobba gratis bara för det. nu när jag känner mig nöjd över alla förbockade sökta jobb så ska jag dra mig in till sovrummet och städa ur alla garderober faktiskt. det är verkligen inte likt mig att ha kläder slängda på golvet, men det är fullproppat i skåpen så vad göra? rensning, flytta om hyllplan och klädhängare står först på listan! 1 timme o 20 min kvar till hämtning av knoppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0