-

idag låg vi till sängs ända till halv elva, lilla knoppen fick hoppa in i min säng på natten för han hade då 40,4 i feber.. fick febernedsättande, luftade/svalkade oss på balkongen och sen somnade vi. på morgonen gick jag upp och satte på bompa och lyfte ner honom från sängen, han blev till sig när han hörde tvn men orkade inte gå längre än till hallen där han rasade ihop och la sig på golvet.. sedan har han bara legat i soffan, varit vaken men inte orkat öppna ögonen ens.. det var så jobbigt att se honom må så dåligt! maria kom hit en sväng men åkte efter en stund och handlade lite saker på ica åt zion. fick i honom festis, lite päronpuré och piggelin. det gjorde susen för sedan fick han fart i kroppen och var uppe och rörde sig.. en stund iallafall.
vid halv 4 plockade jag upp lina och vi åkte till stan för plåtning på stadshuset med maja och frida. blev sminkade och fixade håret. det var en väldigt rolig grej att göra, dock förstår jag inte hur dom kan vara så dyr.. 550 för en singelbild, dom knäppte väl 40-50 bilder var på oss men i mappen låg bara ca 20, och då var typ hälften suddiga.. sen fick vi en tråkig fotograf som valde dåliga poser, knäppte utan att vi var berädd och pratade tyst som en mus.. nåja, det var en rolig upplevelse iallafall.
när jag kom hem var zion vaken och låg i mammas famn uppe hos mig, han hade ju somnat vid 5 på eftermiddagen då jon och fanny var här hemma så det var inte konstigt att han vaknade en stund.. sophie och lina följde med mig hem, zion somnade så småningom på lina så mysigt och jag bar honom in till sängen. nu ska jag lägga mig i soffan och prata lite mer med s, sen sova och hoppas på att zion sover bra inatt och mår bättre imorgon. mitt guldkorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0