-

igår.. vad ska jag säga. aldrig mer haha. var hemma hos mig och gjorde oss ordning för en nykter kväll ute. helst hade jag velat ha en tjocktröja, leggings och lågskor men det fick jag inte bestämma själv. för var sophie snygg så måste jag också så gott det går, jaha men kläderna gjorde kvällen ännu sämre.. ni vet när man inte trivs alls i det man bär.. vi började med att åka till skönsmon men ville ner på stan för klockan var ändå 12. kyla i kön, värme inne men allvarligt vad var det för folk ute igår? knappt någon kotte man visste vem dom var ens, fast det blev bättre med kvällen då det rullade in många kända ansikten. kvällen blev ett svagt ok. jag kan verkligen säga att jag inte dansar nykter, det gick bara inte.. eller så var det bara dålig musik, ja det var det också.. sämst dj.
hoppas er kväll var bra iallafall. jag trodde att jag kunde ha lika kul ute utan något att dricka men nej. hemmafest, ja.
jag somnade väl vid 4-halv 5 tror jag, mamma ringde vid halv 10 och ville att jag skulle komma ner, men få timmars sömn kan jag leva på ändå. en kopp kaffe gjorde susen och vi tog en långpromenad nere vid vattnet. nu lagas det mat, zion har ätit väldigt dåligt från då han blev sjuk så jag måste trycka i honom något mycket nu.
ciao.


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket gullet! Jag tyckte du var jättefin du med! Kul att se dig :) Vi måste hitta på något snart alltså haha..

2010-09-26 @ 13:57:57
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0