blabla...

igår köptes en tjocktröja och ett par extremt sköna leggings, utmärkt nu när det börjar bli lite kyligt. fast idag var det bra varmt ändå, har haft balkongdörren öppen tills för en stund sedan och det har inte märkts, inte nå svalare inne ändå.. dagis idag gick bra, fröken sövde ner zion i vagnen och jag som inte trodde att det skulle gå.. det gick på en gång. slocknade och låg väl i typ dryga timmen. jag fick sitta i personal rummet och dricka kaffe och gotta mig i en tidning. så fort jag kollade till honom så vaknade han, kanske kände att jag var i närheten. meja följde oss hem och det var så mysigt så! vi la pärlplattor och målade naglarna, zion med.. en ljusblå nagel fick han. cute. sen kom resten av familjen och hämtade lillgumman.
-
zion hoppade i säng halv 7?!?! han var helt slut.. aldrig sett han så trött faktiskt, fast han var så kramig och äkta gosjuk. mamma gillar starkt! cc kom vid läggdags, hon hade gott fika med sig som vi mumsade i oss och jag fick behålla det som blev kvar! perfekt frukost imorgon ha! + banan som mamma så snällt köpte till mig.. och den där typ drycken jag fått av jon så jag ska gå upp i vikt.. man kan ju hoppas iallafall. nå, jag och cicci snackade en hel del och ämnet störde både henne och mig men men ha. vi såg även på det nya programmet typ kungarna av tylösand? helt sämst men det lär ändå bli något jag fortsätter kolla på och sen gillar.. nu har jag så galet ont i magen så jag måste lägga mig och sova.. ändå tid för det så.. gnait!
tvunget? checka knät....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0