dagen...

jag och farmor drog på birsta efter att vi fixat vad vi skulle.. gick på jysk och där hittade jag en ny slajmigt grön filt till zion, det är ju dags att bädda ner ungarna varmt på dagis så den blev perfa! köpte också en meter av vaxduk för att dra över bordet då han äter, ritar, kladdar med annat.. och även en bit under stolen för maten som inte hamnar rätt. sen bjöd min supersnällasilverfarmor för lunch på ikea. det var skönt att vara utan zion och göra något på dagen men väldigt skumt samtidigt, jag ville ju att han skulle finnas brevid mig och bråkas faktiskt.
-
jag kom på en helbra grej.. jag köpte 4 nya glas, och bara fyra ska finnas.. då kan inte folk ta nytt glas för olika drycker! skölja ur och använda igen gäller nu! jag känner en grabb som är expert på att ta nya glas hela tiden.. han börjar på j och slutar på on. handlade lite småplock till och sen drog vi hemöver, plockade upp zion på dagis och sen hemma.... äntligen tänkte jag, men en timme efter skulle jag befinna mig inne i stan och träffa kusin christian. stötte också på tremänningen olle... men nu får dom för tusan sluta växa! smågrabbarna........
-
nu blir det kaffkaff nere hos mor! kaffkaff..... hm... har inte använt mig av det ordet sedan fredrik valde att lämna oss....... miss u boy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0