?????

jag minns inte ens vad jag gjort i helgen. bara tagit det lugnt tror jag. igår var vi med syster och ronja på kvällen och hoppade studsmatta fast än den var full i vatten, morsan var upp en sväng på kaffe så vi var samlade allihop och det var mysigt kan jag tycka! idag har jag och zion fått besök av meja, lukas och farmor. vi fikade och barnen fick leka tillsammans, vilket tyvärr inte är så ofta. sen har vi bara väntat på att sophie ska dyka upp, hon kommer senare och lina kommer mellan där. hon är påväg nu tror jag, vet inte om hon skulle gå eller få skjuts.. men hur som helst så dyker hon nog upp om en stund.
-
fick precis ett sms av cissi som jag undrade hur det hade gått i helgen för på folkrace tävlingen, det hade inte gått nå vidare i finalen för det hade hänt något med bilen så den börjat koka.. jag kan ju inte så mycket sånt men hoppas att allt är bra med henne nu! ska tjata till mig en dag då vi ska umgås igen, vi har ju haft så trevligt dom två gånger nu.
-
för dom som varit hemma hos mig vet hur det sett ut i mitt vardagsrum, nu har jag möblerat om efter mycket om och men.. nu står dom breda och inte så höga bokhylle-underdelarna vid stora fönstret och är numera vit efter några drag med penseln. sitter nu på dom två kuddarna jag lagt på och har uppsikt över alla bilar som far och människor som knatar förbi.. det är faktiskt en bra härlig plats att sitta på och speciellt när solen fortfarande kikar fram mellan träden!
bild från cirkusen för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut några fler bilder på din lägenhet? Är så nyfiken, du verkar ha en så bra smak! KRAM :)

2010-09-15 @ 11:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0