ge mig mera..

min mama har inte hållit sig hemma på några dagar och därför inget internet. jag funderar fortfarande på vad jag ska välja eller om jag ska strunta i det för det funkar lika bra att tjyva av mamma.. fast det är ju dom gånger hon är borta länge som är jobbiga.. hm.
skulle också behöva något bra program för bilder, har försökt allt för många gånger och utan att lyckas förstå mig på photoshop så det utesluter jag. vad finns det annars?
zion har varit på dagis och det går bra, han slåss fortfarande dock men det har blivit lite bättre på den fronten ändå faktiskt. sen vet jag inte om det är något mer han är allergisk mot för nu i två dagar har både jag och fröknarna märkt rätt stora prickar som dykt upp runt munnen, hoppas verkligen att det inte är något mer galet som ska hända med min prins. varit med jon flera dagar nu och det har varit bra mysigt, vi har bara legat och proppat i oss massa gott framför tvn men ack så uppskattad sån tid är ändå.. jag får vila och andas ut efter en hel dag med min knopp som ska ha uppmärksamhet hela tiden, mer än han redan får.. går det?
ikväll har jag tagit ur löshåret på amanda för efter en omgång av färgning av moster sara så blev det lite löst så vi tog ut allt och på söndag ska jag sätta fast lika som jag har med flätat och sytt. nu ska jag plocka fram lite gott och alla scrapbooking grejer och sätt igång. just! jag stickade om åremössan idag också, nu blev den topp! har två till jag ska göra om med, imorgon bär det iväg till birsta för att shoppa lite mer garn till halsduk sen en mössa till zion.


Kommentarer
Postat av: Emma

Photoscape är ett toppenbra och lätt program för bilder!

2010-09-30 @ 21:24:32
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: Erika

PhotoScape skulle kanske kunna vara något för dina bilder :)

2010-10-04 @ 12:15:07
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0