godnatt

idag har det inte hunnits allt för mycket. lämnat knatten på dagis, varit hemma, tuggat nudlar hos syster, hämtat dagiskillen med cykel.. var hemma fram till kvar i 7 då lina och eva plockade upp mig för ett pass på etic, denna gång afro power på 60 minuter. roligt tyckte somliga, även jag.. lite. det var skönt för kroppen men det var nog inget jag skulle välja att fortsätta med om jag hade en egen vilja.. om lina ska fortsätta gå med mig på ass n legs och core så måste jag gå på dessa pass med henne.. okey, vad gör man inte för vännen sin.
amanda och erik var barnis ikväll, fast bara den där kvarten som zion var vaken efter att jag gått, när jag kom hem igen och helst ville stupa i sängen på en gång så fick jag sätta igång med amandas hår som lossnat lite.. gick igenom håret och vad ser jag. jo hon odlar dreads mellan tränsen. jippie. kammade till lite och drog åt det som lossat sen fick hon bums gå hem. sitter med turban just nu efter dusch och har slängt lite mat i magen i form av mammas lasagne.. smäck vad gott! nu sängen, längtar så mycket tills imorgon bitti då jag får plocka upp min fina son ur sängen och få en morgon puss. hoppas bara att han inte har feber imorgon, tempen låg på 39.1 ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0