tvi

samma visa denna helg, jag minns inte vad jag gjort. men för sjutton, så lite händer det ju ändå inte i mitt liv så att jag inte minns. jo, jag var på bakluckeloppis vet jag, fick lite barngrejer sålt så nu finns det utrymme att fylla på nytt nere i förrådet. var på birsta med syster och barnen igår, köpte lite kläder till både zion och mig. sen blev det drama drama drama fram mot em/kvällen..
-
när man gör något för någon annan som man själv skulle ha uppskattat i den sitsen och som du faktiskt också sa att du gjorde, så får man tydligen bara skit. trodde det här som det nu handlar om skulle skötas snyggt, men människan brydde sig inte om någon annan än sig själv och boven i det hela. den dagen vi redan varnat dig för och som vi sett och hört med egna ögon och öron, när den kommer är det ända jag tänker göra är rycka på axlarna, gå vidare med ett leende och vägra känna med dig eller ens tycka synd om dig en sekund. vi har varnat dig och väljer du att tro på den personen som redan gjort er mycket illa. när till och med ett barn hamnar illa, då är det väl verkligen dags att öppna ögonen och ta tag i saken. dom som gör illa barn är inte ens värd att spotta på. sen det mest skrattretande, tro mig.. jag skulle inte ta i honom med tång ens. han har inget som jag skulle tänkas dras till. han är verkligen... ful.
o herre gud vilket muntert inlägg. haha.
-
jag blir gladare sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0