utgång..


igår bar det in till stan för att kika in nasty north live, och jag tyckte dom faktiskt var väldigt bra. hade en bra kväll, dock bråk mellan mig och sophie.. helt onödigt och det löste sig lika fort som det urartat, vilket var topp. lite fler händelser jag vill döpa till kaos men själv inte inblandad. var på den lugna sidan igår vad gäller drickat men idag klunkas det lite mer. hoppas på en bra kväll, inget planerat ännu men det blir nog bra tillslut.

zion är hos mina älskade farföräldrar, och jag hoppas verkligen att natten går bra. saknar honom redan, men mamma behöver lite tid för sig själv i form av utgång.. seriöst, i sundsvalls stad. egentligen är det helt kasst men vem har tid, ork m.m.. att åka långt bort för att gå på ett bra uteställe? inte jag iallafall.


nu ska jag ta dom sista klunkarna av vinet och sen fylla på. ses ute.

zion, underbara älskade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0