snabbt och kort.. eller lite iaf.

senaste dagarna har det varit bloggtorka, verkligen. kortfattat vad som hänt, drakborgen, sophie, jon, pyssel m.m.... zion lär sig nya ord varje dag nu och han börjar på allvar bli riktigt stor.. på måndag börjar inskolningen.
hoppas att jon kan få ledigt så att han kan följa med. lite nervigt tycker jag.. jag som för alltid ville ha honom hemma med mig! men som jag skrivit tidigare, så kommer det faktiskt bli skönt också. jag tror att min lille man börjar bli väldigt trött på mig om dagarna ha! jag älskar mitt guldkorn!
idag sydde jag på lite söt spets på en vit tygstump jag fick över från annat, det fick bli en duk till hyllan.. jag har alldeles för mycket svart och försöker bli av med det och istället för att köpa en ny hylla i vitt så varför inte göra på detta vis. rätt gulligt blev det ändå. ignorera sakerna.. dom ska bytas ut.
bild 1,2,4 och 5 köpt på boom. jag sa att jag inte skulle handla något när syrran drog med mig in där, men alltid får man med sig något ut. men dess små köp är jag nöjd med. ljuslyktan fick jag av mamma, eller rättare sagt tre stycken. hänger sött i v-rummet. det börjar bli lite ordning på mitt hem nu, men ändrar alltid. plockar upp och ner, byter och gör nytt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0