dagen, som vanligt..

Vad är det med mig.. Börjar jag bli sjuk eller vad händer. Jag är helt slut i kroppen. Kanske det kan bero på dagis hela veckan eller att jag sovit för länge. Jag vet bara att jag inte har tid att bli sjuk just nu! ..och inte sen heller för den delen. Jag blev hemskickad från dagis i morse. Zion vinkade hejdå och vände ryggen till, som att han skulle bry sig om att mamma gick liksom. Vad trodde jag? ..Jag hoppades faktiskt lite men är samtidigt glad att det gick så smidigt. Typiskt första dagen han är ensam där så ska han ramla och slå sig rätt illa. Fröken ringde till mig och det lät "allt har gått bra, han har sovit klart nu så du kan komma ner när du vill, ja sen har han snubblat över en boll och fått ett sår på näsan" när jag kommer ner så är det illrött och blodigt vid näsan och pannan dessutom! Men jag frågade honom om han hade ont på näsan och jag pekade (kanske lite väl hårt) men han skakade på huvudet och brydde sig inte om mitt pet så det är nog ingen fara med min lilla tuffing.
-
Under tiden Zion var på dagis så var jag upp till cissi en sväng, jag fick soppa som var jätte god och sen satt vi någon timme och snackade. Tänk att man kan ha så mycket att prata om.. Så mycket att få ur sig. Hon är en äkta vän och jag är glad att hon finns kvar för mig som vissa andra har valt att inte göra. Vi kom hem rätt sent och vi drog iväg med mamma på öb för hon skulle köpta tuggben till Dilba. Jag hittade rymliga förvaringslådor till Zions alla leksaker som ligger och slänger överallt. Nu ska det ta och bli ordning på min gosse!
-
Bakade chokladbollar till mammas jobb ikväll också, blev 4 satser tror jag och hoppas det räcker och kanske blir över.. Till mig! Har nu gjort ett försök med detta inlägg att skriva med stor bokstav för mammas skull, men det är väldigt jobbigt att gå tillbaka och ändra eftersom att jag glömmer här och var. Sen det där med punkt på rätt plats, det går bara inte! 
-
Tusan vilket tråkigt inlägg. Vart är min fantasi?
En sak vet jag och det är att Zion är mitt absolut bästa!
här är mina två små guldkorn när meja följde med oss hem
och inte orkade trippa på sina små fötter i min kapp.


Kommentarer
Postat av: Morsan

Avslöja inte mitt tjat om punkt, kommatecken

och stor bokstav..........

Jag vet att jag är petig något väldigt.

Skriv som du gör, om det funkar, men se till

stavningen i alla fall ........

"skulle köpta tuggben".... =-)

Puss

2010-09-09 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0