Förklaring

Känner lite som så att jag bör förklara mig.
Angående allt ståhej och lite av smutskastning mot Jon..
Som helt har vänt till aningen mycket kärlek istället.
Delar av historien stannar oss själva emellan.
Men saken är den att, som jag skrev, inte förstog någonting
och heller inte varför det helt plötsligt bara var över.
Dagarna gick och jag blev inte klokare.
Av en händelse fick jag på lördags natten den 26e, ett sms..
Den konversationen tog fart och jag fick veta rätt djupa saker.
På den vägen är det. Jag jagade inte, det var han som kom tillbaka.
Jag säger inte att vi är tillsammans, nej. Jag ger honom och oss en chans till.
Vi har precis hälsat på varandra, har redan ett barn på 2 år och är kär.
Lite så kan man säga. Och lite så är det i vår värld just nu.
Jag är fortfarande arg och förvirrad, men det överväger inte det vi har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0