Summa summarum..

Igår tog jag mig en sväng in till Jenny på kvällen.
Zion var hos mina underbara farföräldrar, snälla människor.
Vi knallade upp till Emma, satt där i någon timme, ner till stan.
Möta upp Linda, Daltons, vidare till Memento..
På plats sjöng vi kareoke, till en låt jag inte alls kunde!
Röjde dansgolvet då det inte alls var mycket folk, så vi tog plats!
In på slutet så sprang Jenny på Max, jag och emma blev kvar en stund.
Knallade upp till henne och blev där en stund. Jobb väntade.
Gick segt idag men ändå fort då vi var mycket folk.
Längtar till veckan då nya schemat och områdena börjar gälla!
Andreas skulle hjälpa mig tanka, istället knäckte han hela locket.
Haha, jag blev lite smågrinig men han skulle lösa det framöver.
Hämtade Zion och ikväll har jag haft besök av Lina. Alltid mysigt!
Z boy får sova i spjälsängen igen, han måste få ordning på rutinerna igen.
Det är inte bra att somna 10 på kvällarna och vakna 04.00!!!!
Han la sig utan protester, helt otroligt! Väntar och ser hur morgonen blir.
Jag håller tummarna stenhårt på att han sover en längre stund!
Har beställt lite nya smyckes saker, har många idéer och presenter att ge!
Tänk att sånt smått piller kan vara så roligt. Egentligen har jag inte tålamodet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0