skogs-weekend

Måste bara få skryta lite om mina arbetskamrater.
Dom är helt fantastiska hela bunten.
Idag var det jag Jenny, Petra och Andreas.
Vi matchar varandra utmärkt, allas vår humor..
-
Släppte det där med skumbad och ett glas vitt igår.
Istället drog jag och Cecilia ut på en liten biltur.
In till stan-sörberge-stan-birsta-timrå.
Vi gled in på bilträffen med snygga opeln, vi glänste.
Lina skämdes. Vi hade kul en liten stund där.
Både Lina och Cissi hem till sig, och jag med..
Dock inte allt för länge, drog sedan in till Petra i stan.
Sov över där för att hoppa upp och jobba klockan 5.
-
Nu har jag duschat av mig jobbet och städat lite.
Ska ner till syster sedan och lämna present.
Har lite att stå i här hemma så det blir nog inte långvarigt.
Hoppas på film och mys ikväll, med Jon såklart.
Pratade lite med lilla gubben tidigare idag, han mådde bra.
Dom skulle åka och hälsa på kossor och lite andra djur.
Fick ett mms av Sara på min modiga lilla kis med en ko.
Saknar honom något fruktansvärt, men vi behöver det här båda två.
Låter väldigt hemskt, men det är sanningen. Han är säkert lite less på mig.
Då är detta perfekta botemedlet, en weekend i skogen hos farmor!
Jag längtar, och längtar.. tills sommaren är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0