zajon

Har varit så bortkopplad vid läsningen av en blogg,
så att jag inte tänt en enda lampa. Då jag väl vände blicken från datorn,
märker jag att det är kolsvart i lägenheten, och jag som är mörkrädd?
Nu är dom tända och jag har slagit igång tv igen. Inget bra.
Jag ska nog istället ta mig en kopp te och smsa en vän,
för att sedan förhoppningsvis få ett trevligt och långt samtal.
Idag var vi ner till bergsjö för att gratta Lina som fyller 23 idag.
Synd bara det att milan sov hela tiden förutom dom sista 10 minuterna.
-
Jag och Jon har världens idé som 2 års present till Zion.
Vi ska smida lite till på den, kolla upp slutpris på allt,
men sedan komma till verket med detta projekt.
Just ja, för dom som undrat kommer ett svar efter 2 år:
Zion uttalas zajon, inte sion.

Jag funderar faktiskt på om jag ska tatuera in en liknande uggla nu på onsdag.
Jag har så många idéer och jag vet inte var jag ska börja.
Göra klart "släktträdet" först?
Börja täcka det läskiga ärret på foten/benet?
Börja forma om/täcka korset på ryggen?
Skriva texten jag vill ha på sidan vid revbenen?
Ett litet desperat hjälp rop till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

göra klart släktträdet först lätt!

2011-04-05 @ 00:43:04
URL: http://linua.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0