Sammanfattning..

Förlåt att jag svär på barnet, men fy fan vad min onga blivit stor nu!
Han riktigt pratar, han diskuterar med mamma, och han kan ,tyvärr, framförallt ta till skällsord!
Det är helt ofattbart, att min lilla bebis pratar och har en så len och fin röst. Förutom..
"Dumma mamma" (stamp med lillfoten) hoppsan lilleman, en krona i burken,
för tjurkskallighet och elaka ord. (Tur är har inte svordomarna börjat spotta ur hans lilla trut, än)
Burken finns inte, men bör införskaffas inom kort, dock för mamman och pappan. Vi blir nog rik på kort tid..
På senast har jag bara jobbat och slitit, nu äntligen lite ledighet. Då hittar jag mig själv igen,
med form av lite pyssel i hemmet, göra lite nya smycken och massa tid med Z osv.
Tråkigt för honom bara att vara ifrån dagis där han stortrivs med sina kompisar.
Men mellan jobbdagar och ledighet ska jag ta och praktisera, detta ska fixas imorgon.
Vi har varit i Furuvik och Zion levde loppan med alla djur och karuseller.
Badat har vi inte gjort allt för mycket, både jag och Zion är badkrukor när det gäller havet.
Vi har snyltat lite på pappas och thereses pool där hemma.
Jag älskar min familj.
Mamma älskar dig Zion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0