Jul jul strålande jul

Jag kan antingen låtsas som att jag inte alls tänkt på honom idag eller så är jag ärlig mot mig själv och andra och istället berättar att jag ägnat varje tanke på honom idag.. Onödigt, jag vet. Inte alls bra, jag vet det också.. Det har bara varit svårt att låta bli. Du är så långt borta för mig. Jag ogillar den här situationen jag befinner mig i. Jag har självklart njutit av denna mysiga jul tillsammans med släkten, tack för närvaron! Jag älskar er! Nu fortsätter jag min kväll i soffan med sällskap. Snart bad. Sen sängen. Imorgon är en ny dag med massor av roligheter, bland annat julklappsbyte med en hel skara vänner. Får även två finbesök på förmiddagen. Förhoppningsvis kan jag då tänka på annat än dina fingrar dansandes över min rygg, ditt sätt att nypa tag i min haka och dra mig till dina läppar, slippa ha ditt skratt och roliga historier ekandes i min trånga skalle.. Ja bara imorgon kan min önskan slå in och en vacker dag har jag glömt dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0