betydelsefull vän

tänk så mycket man kan sakna en vän. en oskyldig flört för några många år sedan slutade istället med vänskap, utan några ord så visste vi att det var det ända som skulle funka för oss. han lever nu vildaloppan och har en flickvän som han matchar så otroligt bra med, jag kan inte vara mer glad för hans skull, att han verkligen hittat rätt. vi pratar sällan, men när vi väl gör det så känner båda att vår vänskap är så stor att vi alltid finns kvar där, precis som om vi aldrig slutat prata. sån här vänskaps-kärlek har jag alltid bara haft för tjejer, det har känts så svårt då man haft svartsjuka pojkvänner som inte förstår att man kan umgås och prata med någon av det andra könet utan att vara intresserad eller göra något dumt. jag minns då han ringt mig tidigare, varit ledsen eller väldigt glad. han har verkligen kunnat öppna sig för mig och då när vi heller inte setts eller hörts på ett tag. vi lovade varandra för en liten stund sedan, att vi nu ska höras oftare, mycket oftare! det jag egentligen bara ville säga var att jag saknar min vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0