biodejt

jag ställer mig på knä, knyter mina händer så hårt jag bara kan,
och ber alla stora och långa människor att välja en plats långt bak i biosalen.
jag kunde njuta två tredjedelar av filmen, resten fick jag sitta och böja hela mig
för att kunna läsa undertexten.. bara för att den där stora och långa killen,
som dessutom bar en mössa med sånt här kondom topp, valde att sitta där han satt.
han ville väl också se filmen, okej då.
nå jag och jon dejtade bio ikväll, vi såg sanctum i 3d. betydligt bättre än första gången vi såg i 3d.
filmen var också väldigt bra, tyckte båda två! lyckad kväll!
tidigare var jag hos pappa och therese på middag, godaste maten jag någonsin ätit!
klart jag snodde receptet! mumm. farmor och farfar var också där, ytterst (notera) trevligt.
jag och ungarna sjung och dansade till flygande mattan som blivit en favorit på lördagskvällarna..
lagomt bra och lätt sådär men gamla som nya barnsånger!
nu inväntas jongalon för mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0