det stavas trött

det blev bad idag, himlabadet! vi gav det en chans, det var riktigt kul faktiskt.
först gled vi förbi birsta för att hitta något jag kunde bada i, i stess köptes det en svart tråkig. funkar.
alla rutschkanor kunde vi testa tillsammans med barnen, zion lite rädd för den som var mörk,
blinkade och hade några "lysränder" men han tyckte då och då att det var kul också!
"forsen" var också en hit, han tyckte det nog var skönt att ligga på mitt bröst och bara flyta runt.
nu har zion slocknat på min säng och går inte att väcka, förståeligt. jag skulle kunna göra lika faktiskt.
det blir nog tidigt ikväll, jon har varit ute hela dagen och slitit med några tält så han är trött trött trött.
nu ska jag slänga i mig något i form av föda, sätta mitt trötta arsle i soffan,
tugga godis och vänta på att lillkisen vill göra mig sällskap igen.
min älskade manvän, vad du är vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0