H&M

dagens små händelser; råkade stänga av kindergarten-larmet (kindergarden / kindergarten?) imorse..
vaknade i panik halv 11 (!!) och zion sov än (!!!!!!!!!!!!??), så idag var vi hemma. typiskt.
jon klippte sig idag och blev väldans stilig må jag säga. annars.. inget.
jo, jag rensade i garderoberna nu på kvällskvisten, och imorgon ger jag mig på källarförrådet,
har sagt det allt för länge men nu ska det banne mig bli av!
just, jag har beställt lite grejer från hm också, jag lovade mig själv att bara beställa 2 saker, visst.
det slutade inte riktigt så. nu ska jag ta en kopp te och kanske gå och lägga mig en timme fram till jon kommer.
imorgon blir det dagis, hjälpa systrami i panik. sedan får vi se vad dagen för med sig.
dagen i må; jovars. lite madmama på ett litet monster men annars så.
från ängel till monster på så kort tid. ooomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0