ior, bästaste ior

istället för att plaska runt i tösnön så tog vi en promenad med amanda.
en kort, men det gjorde gott för oss alla tre. zion tvärslocknade på en gång.
sedan blev det kafferep hos maria + fick några saker av henne som passar perfekt här hemma.
kom hem och la min griniga kille i säng, ior är allt han skriker efter när han är trött.
ior är bäst säger mamma, han tar mammas plats vid läggdags. inget gnäll.
pratat med min gamla gosse markus idag också, allt för sällan nu.
vad man saknar gamla vänner ibland, men även han lovade att vi skulle höras mer. absolut.
just nu sitter jag och väntar på att sophie ska komma in på skype så vi kan prata av oss lite.
sedan dyker nog jon upp, käkar godis och hoppar i säng.
det var allt för idag.
tavlan har jag gjort själv på en vanlig dukpannå, rätt nöjd :)
dom gamla konservburkarna har jag knackat några hål i, hjärta och love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0