min underbara ängel..

har gått och väntat med spänning på en överraskning från sophie,
som skulle levereras av hennes syster frida..
efter jag fått den skulle jag och S skypa, tror ni jag längtade efter det? -ja.
nu vid 23 ringde sophie och sa att frida strax var utanför och att jag skulle gå ut.
väl ute så dyker hon upp och vi pratar lite. hon går till bilen..
lutar sig in och säger något i stil med "erika du kan komma ut du med, hon bits inte"
och jag "jag förstår henne, för det är ju inte direkt varmt ute" nå..
denne tjejen klev ur och smög sig bakom min rygg och jag undrade vart hon tog vägen,
vänder mig om och kan inte riktigt fatta vad jag ser, det är självaste sophie jag möter!
bamsekram och jag brast i gråt, vad tusan gjorde hon här?! och hur kunde hon grundlura mig så.
herre jisses vad glad jag blev, har nog inte riktigt smält detta än.. snart så!
vi ska hinna ses igen innan hon åker hem på måndag. fan vad jag saknat henne!!
detta var den bästa överraskningen någonsin! hur hon lyckades hålla det inne så hårt!
min älskade vän vad glad jag blev av att se ditt vackra ansikte! ..få krama om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0