totalvägran

min stora bebis vill inte sova i vagnen längre. varför funkar det så bra på dagis men tvärvägrar hemma?
packade ner honom så mysigt och ställde ut honom på balkongen. whäääää!
sen fick han knata omkring i alla påpackade kläder inne, badmama. han är ju dyngtrött men icke.
inte ska han sova inte, han ligger just nu inne på sitt rum och kör sista racet innan han lär slockna.
-
föresten så har (vad jag tror det var) migränen försvunnit. jag vilade igårkväll och gjorde inte många knop.
vaknade upp idag med lite ont i huvudet än, men nu är det borta. hoppas detta var en engångs grej.
vill inte känna på det där knasiga och onda igen.
nu ska jag hinka i mig te och sedan gå och kolla till min sura bebis som plötsligt blev väldigt tyst.
håller tummarna.
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0