spyro & cynder

efter att jon köpt en till dosa till mitt ps3 så har jag och lina har fastnat för att spela spyro,
down of the dragon. klarat hälften nu men fastnar ibland. mer roligt att kunna spela två.
vi har blivit riktiga tv-spels nördar, vi snackar taktik sedan kör vi, ha! och vi nöter.
-
föresten så har jag och sara gjort en ny affärsplan som känns lite säkrare att satsa på.
det skiljer några många tusen emellan, och denna tror jag skulle vara mer lönsamt.
vi skrev den nya planen strax efter att vi kommit på den, och i veckan kommer vi redan att kunna lämna in den.
därefter tar det några veckor innan vi kan göra så mycket mer. sprätt!
-
hade ingen riktig lust till det här. återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0