my new favorite, after zion ofcourse

oootroligt nervöst det var inför intervjun. jag snurrade runt runt i parkeringshuset..
trodde att jag körde uppåt men istället hade jag bara kört runt i cirklar, lik förbaskat var jag på 1 våningen
när jag betalat och låst bilen.. fick ta dom sliriga vägarna upp istället.
det gick ändå bra på mötet, fast jag känner att jag kunde ha gjort det bättre än vad jag gjorde.
lite sent att ändra någonting, nu är det bara att vänta och se om dom hör av sig.
efter mötet åkte jag på ikea och mötte upp mamma och syster + ungarna.
fyndade en perfekt förvaringsgrej till zions rum när det är klart, att ha leksakerna i.
som vanligt köpte jag ljus och några blommor. kaos med två ungar nu för tiden..
en som alltid ska ha "rätt" i allt hon säger, hennes ord gäller.
och en som är på tvären hela dagarna lång nu. vill inte, kan inte, orkar inte.
vi tog oss därifrån iallafall, och det är ju huvudsaken.
.
annars har jag träffat L idag, tog med mig lite fika och vi pratade om allt mellan himmel och jord. mest L..
duschade av mig allt från dagen, tog på mig min onepiece som kom med posten idag.
jag myyyyser............ mamas
my new favorite, after zion ofcourse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0