Ugglan

Älskar, älskar, verkligen älskar min uggla! Tommie gjorde ett sånt sjukt bra jobb med denna, riktigt nöjd! Skulle egentligen ha den på låret högt upp, och mycket större men eftersom ritningen blev mindre än jag ville, och ändå hade tänkt mig en tatuering på denna plats så fick den hellre sitta här! Jag tar hand om alla mina tatueringar som om dom vore små bebisar, jag gillar alla skarpt! Imorgon ska jag in för att boka en ny tid, troligen någon vecka framåt.. Can't wait!
Ledig tors-fre, jobbar helgen. Men dess två lediga dagar ska jag, Jon och Zion hitta på någonting då jon tagit ut några dagar ledigt med. Nästa helg bär det ner till Furuvik med mina pojkar, plus Carina och Henning? Nåväl, jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0