Fullspäckat schema!

Igår hade jag en fullspäckad, underbar dag tillsammans med Jenny.
Vi var in till stan och uträttade lite ärenden, lunchade på Charm.
Skyndade hem för att hjälpa Gun med flytt, hämta Zion. Rasta hund.
Ica för gotta, Jon hit med filmer, sedan kunde vi slappna av i soffan..
Trodde vi, det blev ju världens knallväder, rosa/lila himmel av blixtar.
Det tyckte inte någon av oss om, men vi klarade oss genom hela det långa..
Jag satt faktiskt ett tag i fönstret och smygkollade på några blixtar, modigt av mig!
Vi såg Sammys äventyr, Pocahontas, Trassel och en bit på nyaste Narnia.
Somnade gott och klev upp för en timme sedan, Jenny har åkt hem och vi,
vi gör oss klar för ännu en fartfylld dag. Ska snart upp till Kramfors.
Cissi rattar bilen uppåt landet med mig, Lina och Zion i bilen för Dollarstore..
Here we come! Sedan hem för att städa mammas lägenhet.
.. och senare på kvällen kommer kära Linda hit för sällskap.
Känner att även denna dag kommer att bli mer är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0