Kortfattat..

Helgen har varit en blandning, skön, tung, jobbig, underbar.
Perfekt med sol och mys med min lilla stjärna.
Dock tråkigt att vara ensam om kvällarna.
Fått en väldans massa färg på min annars bleka kropp,
så nu ser jag ovanligt frisk och kry ut!
Fick träffa Jon igår efter en veckas jobb för båda,
han kväll och jag dag.. och i helgen partade han loss.
Vi mös och njöt av varandra framför tv mm.
Ska jobba 6 dagar nu, ska bli väldigt skönt.
Jag älskar rutinerna! ..och i helgen är Jenny min!
Jag hoppas som med alla andra dagar tillsammans med henne,
att dom blir super! ..Vilket jag inte alls behöver be om så mycket.
Det blir liksom ändå, hon är en sån fin vän! Ärlig och härlig!
Appropå vän.. Jag saknar ihjäl mig efter Sophie och Cissi......
Hoppas ni båda två känner att jag tänker på er varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0