Smått hemma hos oss.

Ser ni den fina skyddsängeln? Jag fullkomligt älskar den! Tack Emma!
Trätt små hjärtan på tråd, där mina vänner får skriva fina ord.
Charmig picknickkorg jag fick gratis när jag handlade på Panduro för 300:-
Fynd! 149:- på indiska. Så jäkla fin! Älskar att ha den tänd på kvällen.
En väldigt rörig hylla just nu.. men ♥-ligt välkommen hem till oss!
Sweetsweetsweet! Tallriksställ från Dollar store, 20 fucking spänn!!!
I love tea! mer behövs inte sättas i ord. Gillar den lilla lådan!
Jag lovar, Jon använder inte plattång och hårfön. Jag lånar hans krok.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint det blev gumman! Du kan du :) <3 <3

2011-06-13 @ 22:39:05
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0