Underbar dag..

Har nu hoppat på jobb för hela sommaren. Känns både bra och dåligt.
Nog för att jag har åtminstonde 4 dagars ledigt efter mina fasta helger,
då hinner vi åka till furuvik och kanske amsterdam som planerat.
Som vanligt minns jag inte vad som hänt i mitt liv senaste tiden,
jag och mitt korta minne är inte alls vänner som sagt.
Jag kan istället berätta att jag haft en underbar dag idag.
Jobb till halv 3, plockade upp Jenny för en tur till birsta,
en kort promenad med min fina underbara lilla familj.
Plockade sedan upp Jons nyinköpta cross på hans jobb,
åkte till skogen och körde på några banor, iallafall Jon.
Jag körde för första gången idag, och hej vad jag var bra!
Körde några trygga och säkra varv runt, runt, runt.. på 1:an..
Nästa gång tränar vi på att växla! Hahaha!
Vi ska förhoppningsvis köpa en egen, mindre (!) till mig framöver!
-
Jajo, när vi skulle åka och hämta macke, så fick vi punktering.
Det gick till ungefär så här: Akta stenen! Jon kollar på mig och dunk..
"Fan, punktering" En två och en halv näve stor sten= 5 cm jack i däcket.
Det fixade sig snabbt och high five för vilket jädrans teamwork!
Nu ska vi mysa ner oss och rå om varandra. Jag älskar min familj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0