Yrvädret själv..

Zion är som världens trotsigaste tonåring, redan.
Vi bråkar som jag minns att jag själv gjorde med mamma t.ex.
Tur är väl att det än är bra mycket mindre saker än då.
Han är verkligen bestämd min lille man, vet vad han vill och inte vill.
Samtidigt är det väldans skoj, inte så att jag tycker att det är jobbigt, än.
Varit helt slut efter 7 dagars jobb, så jag har bara glidit med senaste tiden.
Inte gjort allt för mycket, myst med zion både inne och ute. Trist väder dock.
Idag var det fint så vi tog med oss fyrhjulingen ut och körde, som vi längtat!
-
Jag längtar just i denna stund efter..
Midsommarfirande i Bergsjö tillsammans med massa vänner, bekanta och nya.
Moster och gaddens bröllop den 1 juli.
Sophies ankomst till Sverige land den 30 juni. Hennes famn!
Bättre väder så att vi kan hoppa i plurret.
Boka resan till Holland, Amsterdam, förhoppningsvis nästa månad.
Att få vakna imorgon och se min vackra sons leende när han säger "morrn".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0