fotbollskille

igår la jag inte i någon växel utan istället så bara var jag.
zion har sovit i sin stora säng några dagar, vilket resulterat i väckning kl 5.
igår åkte resesängen fram för att få någon extra timmes sömn.. till halv 7.
trött, men jag ska vara glad att det är först nu som det blivit jobbigt med hans sömn.
eller sömn och sömn, det har varit friheten att kliva upp som varit problemet.
inatt vet jag inte alls hur jag bestämmer att han ska sova. kanske resesängen.
ska ju faktiskt upp halv 5. attans, inget bb ikväll heller då alltså.. nattning senast 9!
-
jag och  zion har inte spelat boll så mycket, men idag upptäckte jag att min lilla kille har talang!
vi kickade lite i hallen här hemma och han har riktig bollkoll och sparkar rätt hårt. stolt mama.
vi fyndade även ett par helt nya jeans idag för 20 kr. super snygga med dödskallenitar på.
jag frågar zion om vi ska ta kort och han springer alltid till en och samma vägg i lägenheten,
ställer sig och poserar snyggt. här är resultatet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha söta ungen!

2011-03-10 @ 18:48:45
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0