happyyyyy

här sitter jag och stinker efter jobbet, men vad orkar jag göra åt det -ingenting..
har till och med varit på ica i detta skick, uff! blir nog ett kvällsbad med zion sedan.
dagen har flytit på väldigt bra, helt slut i fötterna bara eftersom jag har helt kassa skor!
ska köpa nya någon dag, måste bara vara säker på att dom är bra att gå och stå så mycket i.
ska jobba hela veckan ut också, så otroligt glad för detta! jag har ett jobb liksom! ofattbart.
imorgon ringer klockan 04.30, ska fixa med dagis till z sedan åker jag med pappa dit.
ska dock sluta tidigare för att skjutsa farmor och farfar till flyget, ska få låna bilen.
men resten av veckan är det 07-15.30 som gäller. awesome!
jag är så glad, så glad, så glad! jag har världens finaste son, jag har ett jobb,
underbara vänner och familj, nu börjar mitt liv ta rullning igen, nämnde jag att jag är glad?
..och den som förstör min lycka nu, den får ta konsekvenserna också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0