klartt..

äntligen är zions rum klart! dock hade det blivit något fel på beställningen från mig,
dom hade börjat tapetsera rött tillsammans med grönt, snyggt haha.
tur det att killen hade huvudet med sig och ringde mig och frågade om det inte skulle vara vitt inte rött.
jo du tack, men nu är det klart och i veckan ska det skruvas upp allt.
köpt nya vårkläder till zion också, plaskväder-kläder. denna gång fick det bli gröna.
gröna stöövlar, grönt ställ, gröna mössor och framöver gröna vantar. grönt, grönt, grönt.
idag åker både ronja och zion med mamma till logården, skönt att få andas en helg.
jag och syster ska sola direkt efter dom åkt, sen ska jag hjälpa lina i lägenheten.
ikväll blir det kanske bara att umgås med någon vän, för imorgon då smäller det..
inflyttningsfest hos lina och sedan utgång. kalasmamma!
fint sällskap väntas, och jag längtar så mycket efter att bara få vara jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0