sjukling

vaken sent inatt, hade det verkligen kaos i skallen. jag var ledsen för två personer i mitt liv.
sedan denna blåst som var gjorde det ju inte alls bättre.. men jag lyckades somna till slut.
zion är väldigt krasslig idag med feber, snorig, täppt och har hostat hela natten.
nu på morgonen när vi klev upp vid 5 tiden hostade han så mycket att han kräktes.
jag bestämde mig för att vara hemma och kurera honom, stackars liten.
vi åt frukost, lindade in oss i filten tillsammans men han kröp ur och hoppade ner i sin säng,
där somnade han gosandes med ior. det märktes att han inte alls mådde bra.
nu när han klivit upp igen så är han piggare, men fortfarande slö.
vill verkligen jobba imorgon så jag hoppas att han är bättre då och kan gå på dagis.
men som med allting annars har jag väl inte den turen heller.
ska laga till lite lunch nu, gå på en promenad och sen får vi se.
igår var han pigg iallafall, studsade runt i bilen när vi parkerat hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0