tatuering-ar

andra dagen avklarad på jobbet, riktigt nöjd. dock bättre folk igår.
det gör liksom allting så mycket roligare och lättare.
igår gick telefonen varm hela tiden, varför just då? haha.
zion blev nog lite vimsig också av allt folk som var här.
först amanda och sara som var barnvakt, sedan sara och fanny,
sen kom jag hem och pappa, therese och meja kom och hälsade på. ja och sen jon.
har gått utmärkt att kliva upp halv 5 faktiskt, inga problem.
igår var jag med cissi, vi skulle laga middag men fick skjuta fram det
eftersom jag kom på att jag hade en bokad tatueringstid.
ska även tillbaka den 6e för att börja på foten/benet. får le se vad det blir där.
är nöjd men inte riktigt nöjd haha, den blev super fin men vill ha den större.
ska nog fortsätta bygga trädet uppåt och sedan sätta in namn som i ett släktträd.
gjorde också två prickar på fingret, för mina älskade syskon.
imorgon kommer jon hit och skiftar med mig. själv slutar jag 2.
hoppas då på att plocka upp lina och z för att åka och hälsa på levis, bastian och lina.
skall nu hopp i säng, sova några timmar och sedan städa efter massa fyllskallar.
fan vilken stank det är inne på melody och aveny, kräkreflexerna sätter igång.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0