underbara monster barn

var på jobbet ca 4 timmar idag, ibland är det mycket på morgonen bara.
varken petra eller anki var där idag men både johan och andreas gjorde mig glad.
roligt med folk i samma ålder som en själv, kommer så bra överens med alla andra också..
men alltid är det något lättare med jämnåriga. älskar mitt jobb.
åkte hem och duschade, hämtade ungarna med sara sen åkte vi till birsta.
skulle kolla efter en jacka till zion, en något tunnare än dom han har,
och jag fann den perfekta på intersport! tänk att dom alltid har så bra kläder!
köpte den dock inte, ska nog in i nästa vecka och köpa den, måste bara kolla runt lite till.
barnen var lugn och fin ända tills dom fick ställa sig på benen, då bar det iväg i ilfart.
jag halkade omkring på mina skor, fram och tillbaka, runt och runt för att få tag på z.
måste ha sett väldigt lustigt ut, dessutom hade jag en stor svart prick mitt på näsan..
inte konstigt att folk kollade på mig, kände mig snygg för en sekund, men nej haha.
nu är vi på plats hemma och ska kvällsfika om ett tag, bada, dricka te och mysa.
jag älskar min son nå så otroligt, han tröstar alltid mamma, han gör mig alltid glad.
han är det allra bästaste jag har!
-
föresten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0