twins

jag är så stolt över mig själv, jag är så stolt över zion.
jag är så stolt över oss för att vi klarar av att kliva upp så tidigt som vi gör.
utan problem dessutom. den som är mest morgontrötta av oss är lilz faktiskt.
när jag går in och tänder så gnossar han in sig i täcket och säger nej,nej,nej. -jo!
jobbet gick bra idag, är med mina två favorit arbetskamrater, inte så konstigt då.
lagomt med slit också, dock var vi alla väldigt trötta!
åkte sen och hämtade zion från dagis, hem och duscha sedan åkte vi iväg till linda + twins.
otroligt roligt. ungarna har blivit så stora och galet vackra är dom!
jag fick leka av mig rejält med tre ungar sittandes och hoppandes på mig haha.
tackar linda för några mysiga timmar med mama snack bland annat.
lite spännande på big brother ikväll så lär nog vara vaken och se det,
jag får ta smällen imorgon. några koppar kaffe så är jag igång, no problemo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0