Det var nära slutet på allt gott..

jag vill närma mig dina läppar, fukta dom och kyssa dig länge. jag vill inget hellre än att höra dig säga att du än älskar mig, hur illa jag än betett mig. jag vill ha dina händer smekandes över min kropp. jag vill känna mig behövd, av dig. jag vill höra din röst ekandes  i min lägenhet, igen. jag vill överösa dig med kärlek. jag vill inte bråka. jag vill inte bli ignorerad. jag vill absolut inte bli smutskastad och utfryst. jag vill vara i din närhet hela tiden. jag vill ha din vänskap och kärlek. jag vill funka för dig. jag vill ha min familj tillbaka.  jag vill dela ett hem tillsammans med dig, få vårt liv att flyta på.. tillsammans.
Jag vill närma mig dina läppar, fukta dom och kyssa dig länge.
Jag vill inget hellre än att höra dig säga att du än älskar mig, hur illa jag än betett mig.
Jag vill ha dina händer smekandes över min kropp.
Jag vill känna mig behövd, av dig.
Jag vill höra din röst ekandes  i min lägenhet, igen.
Jag vill överösa dig med kärlek.
Jag vill ha din vänskap och kärlek. jag vill funka för dig.
-
Fy, dom där orden går som nålar inpå min kropp.
Dom skrevs mitt upp i vårt senaste uppbrott.
Jag kan känna idag, den smärta som jag hade då.
Dessa rader är bara en liten bit av en hel text.
Allt är så viktigt för mig att läsa då och då, trots att det gör ont.
För jag behöver påminna mig själv om att jag faktiskt kan hamna där igen,
om jag inte slutar gnata över små ting här i världen.
Men jag behöver aldrig påminna mig själv om att jag älskar dig.
För min kärlek till dig ser varenda kotte, går inte att undvika. Du känner den.
Min man, mitt hjärta. Jon Rahman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0