Patetiskt..

Rätt komiskt det är när folk kommenterar och kallar en omogen då det i själva verket är den som sitter vid skärmen på andra sidan, en feg och liten människa och som skriver ut sig som anonym och inte vågar stå för sina ord. Hm, jag får det inte alls att gå ihop riktigt. Men inte deppar jag för det inte, så vitt jag vet är jag en väldigt mogen tjej i mina bästa dar. Tjing! Roligt med korkade kommentarer, fortsätt gärna! Det förgyller mina dagar, stärker mina magmuskler, dock ser jag inte så gott på människan längre, tråkigt att det finns så många av denna sort.
-
Nå, idag har jag sökt ännu ett jobb. Väntar med spänning på ett samtal eller mejl.
Chansen är rätt stor! Så nu håller vi våra tummar.
Vill då inte lämna mitt nuvarande jobb då jag trivs så otroligt bra, men det ska nog gå ihop.
Jag och Zion har på kvällskvisten suttit ute på balkongen och läst böcker.
Blåsigt men ändå så behagligt väder! Och nu dam dam dam...
Ska.jag.sätta.mig.ner.och.läsa.Jenna Jameson, att älska som en porrstjärna.
Faktiskt så är det sant, jag ska strunta i allt stök här hemma.
Betyder det att jag inte är omogen längre "vuxen"? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0