Stolta killen

Zion älskar sin fyrhjuling! Igår körde han ända bort till moster och Ronja.
Vinkade malligt till alla som gick förbi, riktigt stolt kille på 2 hela år.
Jag kan fortfarande inte fatta att han är så stor redan, helt otroligt.
Idag har jag varit med syster på vårdcentralen och ams.
Tagit en lunch ute i solen, tvättat, hämtat ungar, åkt till skroten
med Cissi, barnen och syster. Hittade en mörkgrön tanklucka.
Det får la duga så länge, men ska försöka få det till någolunda rätt färg.
Syster lagade mat här hemma sedan, gott.
Just nu sitter jag i ett väldoftande hem (tack vare mitt nya sköljmedel),
dricker the, har Diego mysandes brevid mig, tv påslagen dock inget bra.
Kort sammanfattning, bör ta tag i detta så jag själv kan se vad jag gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0