Dagens kalasbarn

Helt underbar dag på jobbet, tack fina Nat, Jenny och Andreas!
Snabba ryck hem, duscha, Sara, Johan och Ronja kom. Hämtade Zion.
Mamma och Pelle dök upp, strax efter kom Lina, Johanna och Milan.
Mycket stoj och halv kasst fika, men det dög i gästerna ändå.
Vid hemgång för dom alla så dök Anna, Maria och Fanny upp också,
då tog vi mer oss Zions present från oss, alltså "elbilen"-fyrhjulingen ut.
Han var så duktig att köra den så denna kommer vi få mycket roligt med!
Åkte sedan till pappa för att fira Meja och Z även där.
Mysigt och kul att träffa alla! Hjälpte sedan Therese med allt bestyr
att finna kläder till deras utgång ikväll, vi var överens tillslut.
Skjutsade dom in till stan och nu är jag äntligen hemma och får sitta ner!
Hos min fina mor just nu, Z sover här inatt då jag jobbar imorgon.
Snutjag utanför här nyss, 1 piketbuss och 2 vanliga polisbilar i full fart
efter en guldfärgad typ mazda eller vad det var. Galet fort körde dom!
Nå, nu ska jag snart sprätta en öl och hoppas på att få somna gott sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0