-

All this time i was wasting hoping you would come around.
i've been giving out chances every time, and all you do is let me down.
and it's taking me this long baby but i figured you out.
and you thinking we'll be fine again, but not this time around.
har blivit sviken varje gång, det blir aldrig att jag lyckas.
ska aldrig öppna hjärtat jag behåller mina nycklar.
har gett min själ gång på gång men blir lämnad trasig,
är dränkt i mina egna tårar allting är som vanligt.
för det känns som att älska är samma som att hata, jag vet med säkerhet
att jag aldrig blir lagad. är så trött på alla killar, fan jag hatar alla män.
ska aldrig släpppa in nån mer i det som kallas känslor.
för vad är känslor, vad är sympati?
du kallade mig speciell men släckte min framtid.
så vem är du, att tala om vad som är rätt och fel?
klarar mig mycket bätttre utan dig är jag hel.
det gick inte lång tid, det tog inte länge.
All this time i was wasting, hoping you would come around.
I've been giving out chances every time, and all you do is let me down.
and it's taking me this long baby but i figured you out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0