I say perfect, you say what?

Jag älskar dig min underbara son! Vilken otroligt mysig helg vi haft tillsammans! Bara han och jag på fredagen, somnade dock väldigt tidigt och jag tror att jag dumt nog sov mer än 10 timmar.. Men det var ju inte alls så konstigt eftersom kapten röd sög luften ur mig på torsdagen! Trött lördag men hann med massvis med saker. Som att kliva upp 5 och äta en fantastiskt mysig frukost med sonen, tända ljus och bara höra på grabbens hittpåhistorier. Sen till att åka och handla nytt julpynt då mitt hem ändras för varje år så funkar inte allt tillsammans längre. Efter all shopping tågade jag, Maja, Sabina och Jennifer in med varsin tom vagn på Willys och ut med fulla. Nu är jag redo att bjuda någon speciell på en riktig brakmiddag! M och S kom senare för att ha lite av ett film maraton med oss.. bilar 2, skönheten och odjuret och sist men inte minst red riding hood. Vi tre apor hade lite tågmassage, ovanligt. Söndagen har bestått av att tvätta, julskyltningen med favoriter, kollat på lägenheten jag troligtvis flyttar till inom kort, hjälpt mamma med kapell och ännu mer egen tid med Zion i soffan med sångstund och prat. Helt perfekt helg alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0