Vänskap.

Varför är jag just den, som inte får ha någon av mina allra bästa och trogna vänner nära mig? Dom som jag vet aldrig sviker. Jag är väldigt glad för dom vänner jag har kvar och dom nya jag skaffat, och jag känner redan här och nu att detta är början på en fin vänskap! Jag hatar att annars favoritisera, men det är klart att jag som alla andra har en handfull allra bästaste vänner. Och jag ser, som på till exempel E och E.. Vilka fina vänner. Det som dom har, det vill jag också ha igen. Med min vän. Någon av dom. Kom hem.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har oss! :)

2011-09-21 @ 17:34:42
URL: http://emmagustaf.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ni är för underbar!

2011-09-22 @ 09:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0